Valet Parking Schiphol: zorgeloos en vlot parkeren

Met valet parking voel je jezelf een ware filmster. Je zet jezelf af bij de vertrekhal, geeft je sleutels af aan onze chauffeur, die je auto netjes parkeert. Zelf kun je met je koffers meteen naar binnen lopen en je gate opzoeken. Niets om je verder nog druk om te maken.

Zo begint je reis meteen goed. Ook bij terugkomst profiteer je van de luxe van valet parking. Op het moment dat jij je koffers van de bagageband hebt gehaald staat je auto al te wachten. Wel zo fijn, want het liefst wil je natuurlijk meteen naar huis.

Hoe werkt Schiphol valet parking?

Bij aankomst op de luchthaven staat onze chauffeur op je te wachten. De kilometerstand wordt genoteerd en jullie controleren samen de auto op schade, om eventuele latere misverstanden te voorkomen. Hierna overhandig je de chauffeur de sleutels en kun je richting de incheckbalie. De chauffeur rijdt je auto naar onze beveiligde parking.

Gedurende je reis staat de auto hier volkomen veilig. Dankzij de kentekenherkenning is het ook niet mogelijk om met de auto het terrein te verlaten. De slagboom gaat pas weer open op het moment dat jij terug bent van je reis. Wanneer je weer geland bent staat de auto voor je klaar en kun je direct naar huis rijden.

Valet parking Schiphol: begin je reis snel en eenvoudig

  • Geen tijd verspillen aan parkeren
  • Niet lopen zeulen met je bagage
  • Direct naar huis nadat je weer bent teruggekeerd
  • Geen bijkomende kosten
  • Veilig parkeren dankzij 24-uurs camerabewaking

direct

naar de vertrekhal

bespaar

extra reistijd

24/7

bereikbaar

Bekijk de beschikbare plekken en reserveer Reserveer mijn plek

Hulp nodig?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op.

Ontvang ik meteen een reserveringsbevestiging?

Ja, meteen na het reserveren ontvang je een bevestiging per mail.

Ik vertrek een dag later. Wat nu?

Vindt er een verandering plaats in vertrekdatum of -tijd? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door, door te bellen met 020 – 237 66 22. We zorgen er dan voor dat je reisduur in ons systeem wordt aangepast.

Hoe is het mogelijk mijn reservering te te cancelen?

Voor het annuleren van een reservering kun je onze klantenservice contacteren: info@totalparkingschiphol.nl. Heb je een annuleringsverzekering afgesloten? Dan is dit gratis. Zie verder onze algemene voorwaarden voor informatie over het herroepingsrecht, dat van toepassing is.

Alle veelgestelde vragenContact opnemen

Onze klanten over TotalParking

“De chauffeur stond ons al op te wachten. Hij keek de auto helemaal na en vertelde hoe het verder ging. Fijne communicatie en een super service.”

Familie van Engelen

“Makkelijk en snel. Chauffeur stond er al met onze auto toen wij terugkwamen en konden zo verder rijden.”

Peter Schouten